• Over ons
    • Fundament
    • Historie
    • Organisatiestructuur
    • Ons motto: het kind voorop!
  • SKRS 45 jaar
  • Locaties
  • Onze medewerkers
  • Oudercommissie
  • Kwaliteit
  • Toeslag aanvragen
  • Projecten
  • SKRS-app
  • Wens of klacht
  • Downloads
  • Contact
  • Kinderdagverblijf
  • Aanmelden
  • 6 locaties >>
    • 't Bikkeltje
    • 't Hoepeltje
    • 't Vliegertje
    • 't Schommeltje
    • 't Nestje
    • 't Kringetje
  • Opvangvormen
  • Openingstijden
  • Dagindeling
  • Beleid
  • Voorschoolse educatie (VE)
  • Kosten & toeslag
  • Info aanvragen >>
    • Informatiepakket
    • Gesprek & rondleiding
  • Peuteropvang
  • Aanmelden
  • 6 locaties >>
    • 't Bikkeltje
    • De Trommel
    • De Triangel
    • Op Avontuur
    • 't Nestje
    • 't Kringetje
  • Voorschoolse educatie (VE)
  • Openingstijden
  • Dagindeling
  • Beleid
  • Kosten & toeslag
  • Info aanvragen >>
    • Informatiepakket
    • Gesprek & rondleiding
  • Bso
  • Aanmelden
  • 7 locaties >>
    • Bso Nes
    • Bso Waldervaart
    • Bso De Buizenberg
    • Bso De Koet
    • Bso De Rank
    • Bso Op Avontuur
    • Bso Op Ontdekking
  • Opvangvormen
  • Openingstijden
  • Beleid
  • Kosten & toeslag
  • Info aanvragen >>
    • Informatiepakket
    • Gesprek & rondleiding
  • Een kindje op komst?
  • Tips kiezen kinderopvang

Over SKRS  /  Wens of klacht

Wens of klacht?

Bent u het ergens niet mee eens? Dat kan. Wij staan open voor uw kijk op de situatie, dus vernemen graag uw wens of klacht. Samen kunnen we dan komen tot de beste opvang voor uw kind.

 

Maak uw klacht of wens kenbaar bij SKRS

Bij SKRS streven we naar openheid binnen de organisatie: een open houding met een luisterend oor voor uw wens of klacht. Wij hopen dat als er ongenoegen van uw kant zijn, u zich uitgenodigd voelt om hier direct met de betreffende persoon of diens leidinggevende over te praten.

Heeft u een wens, vraag of ongenoegen, dan kunt u dit ook schriftelijk aan ons doorgeven. Stuur hiervoor een e-mail naar één van onze managementleden en vermeld daarbij duidelijk:

  • of het om een wens, vraag of ongenoegen gaat;

  • en welke locatie het betreft.

Evelien Bakker – regiomanager
E-mail: evelien@skrs.nl
Locaties: ’t Hoepeltje, ’t Kringetje, 't Schommeltje, pto De Trommel, pto Op Avontuur, bso Nes, bso De Rank en bso Op Avontuur.

Nanine Jongeneel – regiomanager
E-mail: nanine@skrs.nl
Locaties: ’t Bikkeltje, ’t Vliegertje, ’t Nestje, pto De Triangel, bso Waldervaart, bso De Koet, bso Op Ontdekking en bso De Buizenberg.

Heeft uw bericht betrekking op de gehele stichting?
Dan kunt u contact opnemen met directeur-bestuurder Mascha de Wit via mascha@skrs.nl.

 

Wilt u (naar aanleiding van dit contact) toch een klacht indienen? Vult u dan dit formulier in.

De aard van uw klacht kan betrekking hebben op gedrag van een medewerker jegens u als ouder. Het kan gaan over het handelen of nalaten van handelen. Het gaat daarbij altijd om persoonlijk nadeel voor u of uw kind. Ook is het mogelijk dat u een klacht heeft over uw overeenkomst met SKRS.  

Na het indienen van uw klacht ontvangt u binnen één werkweek een reactie van ons. Wij onderzoeken uw klacht zorgvuldig. En tijdens de behandeling van uw klacht houden we u zo veel mogelijk op de hoogte van de voortgang hiervan. We streven ernaar om uw klacht zo spoedig mogelijk, doch binnen zes weken af te handelen. U ontvangt van ons een schriftelijk beargumenteerd oordeel op de klacht. Hierin leest u ook een concrete termijn waarbinnen eventuele maatregelen worden gerealiseerd.  

Wacht niet te lang: een gesprek in een vroeg stadium kan veel ongenoegen voorkomen. 

 

Geschillencommissie Kinderopvang

Ook is het mogelijk om een klacht aan een extern bureau, de Geschillencommissie Kinderopvang, kenbaar te maken. Alle kinderopvangorganisaties dienen aangesloten te zijn bij deze geschillencommissie, zodat het indienen van een klacht overal op dezelfde wijze gebeurt.

Het bijbehorende Klachtenloket kinderopvang is te bereiken voor informatie, advies, klachten en geschilafhandeling. U kunt een klacht indienen als u of uw kind nadeel ondervindt door de werkwijze van SKRS of door het gedrag van de medewerkers. De klacht kan betrekking hebben op het handelen of nalaten van handelen. Het gaat daarbij altijd om persoonlijk nadeel voor u of uw kind.

Als ouder komt u voor externe afhandeling in eerste instantie terecht bij het Klachtenloket Kinderopvang. Het klachtenloket kan telefonisch bemiddelen tussen u en SKRS, of een onafhankelijke, externe mediator inschakelen. Wanneer dit niet leidt tot een oplossing, kunt u een klacht indienen bij de Geschillencommissie Kinderopvang. 

Wij vertrouwen erop dat de Geschillencommissie Kinderopvang bijdraagt tot een zo objectief mogelijke beoordeling van de behoorlijkheid van gedragingen van onze organisatie.

In 2024 zijn er over al onze locaties geen klachten ingediend bij de Geschillencommissie Kinderopvang. Hierover hebben we een brief ontvangen en het Certificaat Klachtenvrij 2024 ontvangen. (zie hierboven)

 

 

Over SKRS  -  Kinderdagverblijf  -  Peuteropvang  -  Buitenschoolse opvang  -  Aanmelden

Stichting Kinderopvang Regio Schagen 

Lauriestraat 42, 1741 CK, Schagen
0224 298 363  |  info@skrs.nl


FacebookLinkedInInstagram

Over SKRS


  • Over ons
  • Medewerkers
  • Kwaliteit
  • App
  • Overeenkomst opzeggen?
  • SKRS Jaarverslagen
  • LRK-nummers
  • Reglementen
  • Privacy

Opvangmogelijkheden


  • Kinderdagverblijf
  • Peuteropvang
  • Buitenschoolse opvang
  • Aanmelden 
  • Kinderopvangtoeslag aanvragen
  • Wat kost opvang voor u?
  • Sfeerimpressie
  • Gesprek en rondleiding

Inloggen


  • Inloggen oudercommissie
  • Inloggen medewerkers

Contact en vragen

  • Adressen en locaties
  • Kaart met locaties
  • Werken bij SKRS
  • Stage lopen bij SKRS

 

 

Copyright 2025 - Stichting Kinderopvang Regio Schagen
Inloggen | Ziber Website | Design by TADA! vormgeving en fotografie